eerste indrukken - Reisverslag uit Kreta, Griekenland van Mariska Deckers - WaarBenJij.nu eerste indrukken - Reisverslag uit Kreta, Griekenland van Mariska Deckers - WaarBenJij.nu

eerste indrukken

Blijf op de hoogte en volg Mariska

06 Mei 2014 | Griekenland, Kreta

Vrijdag 2 mei zijn naar Kreta vertrokken voor mij was het de eerste keer vliegen dat waren natuurlijk meteen de eerste spannende dingen. Eenmaal aangekomen op het vliegveld in Kreta(heraklion) moesten we heel lang wachten op onze koffers wij waren natuurlijk weer de laatste die ons koffer kregen. Vervolgens met al onze baggage naarbuiten gelopen wat en heerlijk weer, daar stonden we dan geen idee ons op kwam pikken en daar stonden dan opeens 2 mannen nou die Grieken kunnen echt niet rijden hoor. Bij het hotel aangekomen weer den we meteen van hot naarbhaar gestuurd ons huisje werd ons gewezen ( zeg maar nat stinknhok) want we hebben natuurlijk en lek en er staan 5 bedden een koelskastje en een badkamer meer is er niet.

Savonds kregen we meteen training van 3 uur lang alleen kon niemand meer opletten want iedereen was kapot moe. Erna zijn we ook maar meteen malia gaan verkennen en daar ons avond eten gegeten. De dag erna konen we meteen gaan beginnen en we stonden vantopntot teen volgepland. Savonds zijn we meteen eens naar chersonisos geweest lekker uiteten en stappen hier kun je goed eten je ben voor minder dan 15 euro klaar, en als je op stap gaat hier en je zegt dat je hier werkt krijg je overal korting. De dag erna weer vol werken en sa vons goed opstap want we zouden de dag erna vrij hebben maar helaas de dag erna lagen we nog n bed werd er op onze deur gebonkt konden we ons aankleden en gaan werken. Voor de rest is het hier heel gezellig we amuseren ons goed.

Het eten is hier smiddags pas om 3 uur en het avond eten is pas om 10 uur sovonds, gister voor het eerst hier avond gegeten en vandaag was iedereen er ziek van flinke buikpijn. Vandaag een rustige avond verder.

Hierbij sluit ik mijn verhaaltje af tot ik weer wat meer heb meegemaakt.

• 06 Mei 2014 - 21:09

Laura Van Dongen:

Super mup! Amuzeer je!

• 10 Mei 2014 - 00:52

Rita En Koos:

Mooie eerste indrukken, Mariska. We blijven je volgen. Veel succes en veel plezier.