nog 15 dagen te gaan - Reisverslag uit Kreta, Griekenland van Mariska Deckers - WaarBenJij.nu nog 15 dagen te gaan - Reisverslag uit Kreta, Griekenland van Mariska Deckers - WaarBenJij.nu

nog 15 dagen te gaan

Blijf op de hoogte en volg Mariska

16 Juli 2014 | Griekenland, Kreta

Nadat pap en marian weg zijn gegaan is hier het normale leven weer verder gegaan. we zijn ondertussen met te veel mensen in de spa waardoor we ook meer vrij krijgen, de meeste dagen heb ik altijd samen met ragna vrij dat is natuurlijk helemaal niet erg want dat is beren gezellig!! met haar heb ik dan een paar dagen lekker gerelaxt op het strand een dag hebben we dagje strand gedaan en zijn we gaan shoppen voor souveniertjes de volgende dag hebben we een quat gehuurd zijn we naar het cretAquarium geweest en hebben we ons een prive strandje gezocht en daar heerlijk gaan liggen en savond gaan uiteten bij een heel mooi restaurant aan het water. de laatste dag (want we hadden 3 dagen achter mekaar vrij samen) zijn we savond daan cretanight geweest een avond vol met eten ( all you can eat, grieks eten) dans en show, wij zaten vooraan om goed te kunnen zien en wie werden er naar voren gehaald en moesten op het podium op een tafel gaan staan..... nou wij dus moesten we zorgen dat een paar 100 mensen samen tegelijk met ons jammas (proost) zouden roepen waarna je zelf je glas wijn snel achter over moest schudden. en we hebben ook de griekse dans vaker mee moeten dansen het enigste min puntje eraan was dat we geen borden kapot mochten gooien... beetje jammer dit haha voor de rest was het echt een top avond.

vandaag ben ik gezellig vrij geweest met sanne de quats waren dit keer op dus hadden we ons een scooter gehuurd met de scooter naar heraklion geweest daar rond gelopen winkels gekeken en lekkere starbucks gedronken heel wat rond getourd over het eiland we wilden het plaatsje kastelli bezoeken maar deze konden we hele maal niet vinden van die 15 km wat we moesten waren we al lang voorbij maar we waren er nog steeds niet. het was een dag vol met lachen onderweg slippers verliezen, schrikken van een egel wat eigenlijk gewoon asvalt was, achterna worden gerent door een hond, de weg niet kunnen vinden, over de snel weg rijden ( dag mag hier namelijk in griekenland met een scooter) een top dagje!!

voor de rest zijn de afgelopen 3 weken allemaal goed verlopen bevalt allemaal nog heel erg goed het enigste mindere is dat ik ook al 3 weken met mijn gezondheid lig te sukkelen, 3 weken al strond verkouden, 2 dagen ziek thuis geweest alleen maar braken en geen idee waarvan erna ook nog een keelontsteking opgelopen maar die is gelukkig verholpen met antibiotica nu hopen dat die ook weg blijft.

langzamerhand is het aftellen toch begonnen maar het blijft nog altijd super dubbel ik heb hier een super tijd met de meiden en iedereen het weer de omgeving voor dat allemaal zou ik graag blijven maar ik ben heel blij als ik weer thuis ben.

groetjes en tot snel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Kreta

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

31 Juli 2014

laatste dag!!

16 Juli 2014

nog 15 dagen te gaan

16 Juli 2014

nog 15 dagen te gaan

01 Juli 2014

week 9

11 Juni 2014

even een nieuw verhaaltje
Mariska

Actief sinds 01 Mei 2014
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 4209

Voorgaande reizen:

01 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: