week 9 - Reisverslag uit Kreta, Griekenland van Mariska Deckers - WaarBenJij.nu week 9 - Reisverslag uit Kreta, Griekenland van Mariska Deckers - WaarBenJij.nu

week 9

Blijf op de hoogte en volg Mariska

01 Juli 2014 | Griekenland, Kreta

We zijn alweer aan week 9 begonnen, alweer 2 weken geleden waren pap en Marian hier ze waren op zondag aangekomen en op maandag had ik dan weer fijn een dag vrij toen zijn we naar heraklion geweest een beetje de stad verkend en naar de haven geweest gewoon er een hele gezellige dag van gemaakt ik kon ook fijn alle dagen bij hun slapen dus ik had eindelijk een fatsoenlijk bed om in te slapen het liefst nam ik het bed maar naar ons hok hier. Vervolgens was woensdag mijn volgende dag vrij toen zijn we met de auto naar agios nicolaios gegaan en vanuit daar een bootrip gaat spinalonga toen had je daar een paar uur om rond te kijken en erna ging je dan met de boot ergens naar een baai toe waar je kon zwemmen en waar je dan ook een bbq op de boot kreeg vervolgends vertrok de boot weer terug naar de stad en toen hebben we daar rond gekeken en lekker op het terras gezeten. Ik heb pap en Marian dan ook hier het uit gaans leven laten zien in cherso lekker coctails gedronken en kabap gegeten. Vrijdag was men laatste dag vrij met hun toen zijn we naar retinom geweest een hele grote plaats maar wij zijn in het hele oude knusse gedeelte gaan kijken de smalle straatjes met de kleine winkeltjes voor de rest zijn we een paar avonden heerlijk gaan uiteten en zelfs een dag is er voor me gekookt geworden wat klinkt dat heerlijk iemand wat voor je kookt. Maar helaas aan al het leuken komt een eind. Maandag heb ik ze dan uitgezwaait.

Het word hier voor de rest alleen maar warmer An dit weer kon ik echt wel aan wennen voor altijd denk dat ik dat meeneem naar Nederland. In de spa is het nog altijd hard werken maar hier je mening vertellen word niet echt gewardeerd als je iets word aangepraat wat onterecht is want daardoor kreeg ik 2 dagen vrij ze wilden me even niet zien natuurlijk helemaal van straf want de eerste dag had ik samen vrij her ra na toen zijn we dan met een jetski gaan rijden een we hebben parasailing gedaan, de tweede dag was ik dan alleen vrij maar evegoed geen straf want een dagje genieten e uitrusten op het strand is ook heerlijk die dagen waren de golven heelnheftig sterke stroming en golven van 1,5 meter hoog.

Voor de rest is er niet veel nieuws we amuseren ons allemaal nog super goed met zen alle vanavond gaan we flinknstappen in malia en in de spa is het verder gewoon nog hard werken.

Zo weer even genoeg gekletst tot er weer genoeg een nieuw verhaaltje komt.

Nog altijd heerlijke warme zonnige groetjes uit kreta

  • 01 Juli 2014 - 21:41

    Gwenda:

    Je amuseert je nog goed zo te lezen!
    Over wat heb je ze je ongezouten mening gegeven?? Niet verkeerd als je dan als "straf" 2 dagen vrij krijgt...haha
    Ga ik ook eens op het werk proberen...;-)

    Veel plezier nog en tot over ongeveer een maandje!
    Liefs, de Fabertjes xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Kreta

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

31 Juli 2014

laatste dag!!

16 Juli 2014

nog 15 dagen te gaan

16 Juli 2014

nog 15 dagen te gaan

01 Juli 2014

week 9

11 Juni 2014

even een nieuw verhaaltje
Mariska

Actief sinds 01 Mei 2014
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 4211

Voorgaande reizen:

01 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: