even een nieuw verhaaltje - Reisverslag uit Kreta, Griekenland van Mariska Deckers - WaarBenJij.nu even een nieuw verhaaltje - Reisverslag uit Kreta, Griekenland van Mariska Deckers - WaarBenJij.nu

even een nieuw verhaaltje

Blijf op de hoogte en volg Mariska

11 Juni 2014 | Griekenland, Kreta

We zitten ondertussen al in week 6 we zitten al ongeveer op de helft de weken vliegen toch wel om moet ik zeggen, en ik heb het nog steeds naar men zin. We hebben nu een wat rustigere periode achter de rug waarin gewerkt en leuke dingen gedaan zoals een quad huren rond touren we wilde gaan winkelen maar de winkels waren dicht zo zijn we dus maar verder gereden en naar een dorpje geweest en gezwommen en zo. Voor de rest ook naar starbeach geweest daar lekker gelegen en gezwommen en daar maakten we dan onze bungy sprong dat Mega vet was. Afgelopen week was dan eindelijk vriendjelief hier had ik uiteindelijk lekker 4 dagen vrij, een dag ervan een quad gehuurd wat dingen laten zien en gaan bezichtigen lekker eten lekker drinken, een dag hebben we heerlijk op het strand gerelaxt. Een dag heb ik hem starbeach laten zien hebben we daar lekker gezwommen gefeest en toen zijn we met zon banden achter een speedboot gegaan, de laatste dag waren we het eiland crissi gaan bezoeken een prachtig eiland echt een paradijs daar heerlijk genoten voor de rest heerlijk keren gaan uiteten en lekker opstap geweest. Het was echt een heerlijke week heb super genoten, maandag heb ik hem naar het vliegveld gebracht en helaas begon toen het normale leven weer, ondertussen al weer 3 dagen aan het werken en daan ook 3 harde dagen want de drukke periode is weer begonne. Nog een weekje hard werken en wachten want de week erna komen pap en Marian dan eindelijk gezellig langs.

Heel veel zonnige groetjes vanuit Kreta aan iedereen

• 11 Juni 2014 - 20:38

Gwenda:

Hey Maris, goed om te lezen dat je lekker in je vel zit. En lekker hebt kunnen genieten met je vriendje. Leuk dat Mattie en Marian komen. Daarna kan het aftellen alweer beginnen...
    Dikke kus van ons allemaal. xxx